Uw zoekacties: Bibliotheek

Bibliotheek

beacon
126  zoekresultaten
sorteren op:
 
 
 
 
Artikel
1020 'Je hebt elkaar gewoon nodig' >Lyceum Rotterdam: ouders, docenten en leerlingen doen het samen
Auteurs:
tekst Ineke Westbroek
Plaats van uitgave:
Rotterdam
Uitgever:
Lyceum Rotterdam voor Kunst Wetenschap en Ondernemen/ CED-groep (Centrum voor Educatieve Dienstverlening)
Jaar van uitgave:
2015
Documentsoort:
Artikel
Aantal pagina's:
2 p.
Persoon/Organisatie:
Lyceum Rotterdam voor Kunst Wetenschap en Ondernemen
ISSN:
1386-
Signatuur:
P 2122
Bron:
In: ROM. - Jrg. 38, nr. 7 (juli 2015), p. 26-27.
Trefwoorden:
 
 
 
 
 
Artikel
1135 Idee: zomerschool voor afstromers uit de mavo : hoe voorkom je dat kinderen een niveau moeten zakken én een jaar moeten overdoen?
Auteurs:
tekst Marijke Nijboer
Plaats van uitgave:
Rotterdam
Uitgever:
CED-groep (Centrum voor Educatieve Dienstverlening)
Jaar van uitgave:
2015
Documentsoort:
Artikel
Beschrijving:
Frans de Jonge, trajectbegeleider bij het instroompunt van Albeda College vraagt aan Martin van Zanten, directeur van de Toorop Mavo: 'kunnen ongediplomeerde leerlingen, bij een breder aanbod van een vmbo-school, toch een diploma halen?'
Aantal pagina's:
2 p.
ISSN:
1386-
Signatuur:
P 2122
Bron:
In: ROM.- Jrg. 38, nr. 10 (2015), p. 8-9.
Trefwoorden:
 
 
 
 
 
Artikel
1141 'Je ziet ze groeien' : leerlingen de Hoge Brug werken in eigen winkel
Auteurs:
tekst Anne-Marie Plasschaert
Plaats van uitgave:
Rotterdam
Uitgever:
CED-groep (Centrum voor Educatieve Dienstverlening)
Jaar van uitgave:
2015
Documentsoort:
Artikel
Beschrijving:
VSO de Hoge Brug startte vorig schooljaar een groentewinkel binnen het concept Rechtstreex.
Aantal pagina's:
2 p.
ISSN:
1386-
Signatuur:
P 2122
Bron:
In: ROM.- Jrg. 38, nr. 10 (2015), p. 26-27.
Trefwoorden:
 
 
 
 
 
Artikel
389 >Breinsleutels : 'toegang tot het brein van leerlingen'
Auteurs:
tekst Renate Mamber
Plaats van uitgave:
Rotterdam
Uitgever:
CED-groep (Centrum voor Educatieve Dienstverlening)
Jaar van uitgave:
2014
Documentsoort:
Artikel
Aantal pagina's:
2 p.
ISSN:
1386-
Signatuur:
P 2122
Bron:
In: ROM.- Jrg. 37, nr. 1 (2014), p. 20-21.
Trefwoorden: