Zoeken in de beeldbank
Beeldbank
12 zoekresultaten
sorteren op:
XXXI-597-144-3-EN-4
De bouw van Verolme's Dok en Scheepsbouw Maatschappij langs het Scheur in het Botlekgebied ter hoogte van Rozenburg.
Info
Klik op de afbeelding voor meer informatie
XXXI-597-144-1-EN-2
Bedrijventerrein van Verolme's Dok en Scheepsbouw Maatschappij langs het Scheur in het Botlekgebied ter hoogte van Rozenburg.
Info
Klik op de afbeelding voor meer informatie
389
De nieuwe peilboot 'Botlekwerken' wordt door Gemeentewerken in gebruik genomen.
Info
Klik op de afbeelding voor meer informatie
XXXI-597-22-01
Insteekhaven in het Botlekgebied nabij Rozenburg, gezien vanuit het oosten.
Info
Klik op de afbeelding voor meer informatie
XXXI-597-150-03-04
Bedrijventerrein van Verolme's Dok en Scheepsbouw Maatschappij langs het Scheur in het Botlekgebied ter hoogte van Rozenburg. Rechts een containerschip.
Info
Klik op de afbeelding voor meer informatie
XXXI-608-05-07-11-03
Waterverplaatsing via een pijpleiding bij de Professor Gerbrandyweg in het Botlekgebied, ter hoogte van Spijkenisse.
Info
Klik op de afbeelding voor meer informatie
L-7698
Sint-Laurenshaven met aanleg van de kademuur.
Info
Klik op de afbeelding voor meer informatie
L-7693
Schepen Esso Deutschland en Esso Den Haag in de 3e Petroleumhaven.
Info
Klik op de afbeelding voor meer informatie
7274
Geknakte kraanarm bij het stuwadoorsbedrijf van Cornelis Swarttouw in de Botlek.
Info
Klik op de afbeelding voor meer informatie
1968-1433
Regeringssteun aan Werf Verolme voor bouw mammoetdok. Bestuurders uit de scheepsbouwindustrie, v.l.n.r. O.J.. van der Vorm (Wilton-Feijenoord), P. Goedkoop (N.D.S.M.), C. Verolme, J.W. Hupkes (Rijn-Schelde), A. Meijer (Wilton-Feijenoord) en K. van der Pols (RDM) voor het ministerie van Economische Zaken. Het ministerie verleent onder bepaalde voorwaarden een overheidsgarantie bij de financiering van een dok voor zeer grote schepen in het Botlekgebied. De scheepsbouw-en machinefabriek Rijn-Schelde en Wilton-Fijenoord-Bronswerk gaan nauw samenwerken bij de stichting van een grote reparatiewerf op de Maasvlakte en de bouw van een eerste reparatiedok - Eurodok - geschikt voor schepen tot circa 300.000 ton.
Info
Klik op de afbeelding voor meer informatie