Uw zoekacties: Bibliotheek

Bibliotheek

beacon
1.071  zoekresultaten
sorteren op:
 
 
 
 
Artikel
2652 De klas van... lesgeven in gebarentaal
Auteurs:
tekst Ronald Buitelaar, foto Jan van der Meijde
Plaats van uitgave:
Rotterdam
Uitgever:
CED-groep (Centrum voor Educatieve Dienstverlening)
Jaar van uitgave:
2019
Documentsoort:
Artikel
Beschrijving:
Selena den Besten werkt op de Auris Dr. Polanoschool voor dove en slechthorende kinderen als leerkracht van praktijkgroep 4/5.
Aantal pagina's:
2 p.
ISSN:
1386-
Signatuur:
P 2122
Bron:
In: ROM.- Jrg. 42, nr. 1 (2019), p. 16-17.
 
 
 
 
 
Artikel
2653 Advies van de Onderwijsraad : hoe geven we een nieuw perspectief aan het leraarschap?
Auteurs:
tekst Ronald Buitelaar
Plaats van uitgave:
Rotterdam
Uitgever:
CED-groep (Centrum voor Educatieve Dienstverlening)
Jaar van uitgave:
2019
Documentsoort:
Artikel
Beschrijving:
Reacties van ROM op het advies van de Onderwijsraad "Ruim baan voor leraren. Een nieuw perspectief op het leraarschap".
Aantal pagina's:
2 p.
Signatuur:
P 2122
Bron:
In: ROM.- Jrg. 42, nr. 1 (2019), p. 20-21.
 
 
 
 
 
Artikel
2654 Praktische inzichten vanuit de wetenschap : leerlingen motiveren: magie vereist?
Plaats van uitgave:
Rotterdam
Uitgever:
CED-groep (Centrum voor Educatieve Dienstverlening)
Jaar van uitgave:
2019
Documentsoort:
Artikel
Beschrijving:
Psycholoog Branko Vermote legt uit hoe hun motivatie gewekt kan worden bij leerlingen.
Aantal pagina's:
2 p.
ISSN:
1386-
Signatuur:
P 2122
Bron:
In: ROM.- Jrg. 42, nr. 1 (2019), p. 22-23.
 
 
 
 
 
Artikel
2655 Lyceum Kralingen biedt profiel coderen/programmeren : de wereldburgers van het Codasium
Auteurs:
tekst Ineke Westbroek, foto Petja Buitendijk
Plaats van uitgave:
Rotterdam
Uitgever:
CED-groep (Centrum voor Educatieve Dienstverlening)
Jaar van uitgave:
2019
Documentsoort:
Artikel
Beschrijving:
Omdat alles is verweven met informatica startte Lyceum Kralingen onder de naam Codasium een profiel Coderen/Programmeren.
Aantal pagina's:
2 p.
ISSN:
1386-
Signatuur:
P 2122
Bron:
In: ROM.- Jrg. 42, nr. 1 (2019), p. 26-27.
Trefwoorden: