Uw zoekacties: Bibliotheek

Bibliotheek

Filter: Digitaalx
beacon
31  zoekresultaten
sorteren op:
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Boek
1228 Staat van het Rotterdams onderwijs 2015
Vervaardigers:
Cluster Maatschappelijke Ontwikkeling (MO)
Auteurs:
Gemeente Rotterdam, Cluster Maatschappelijke Ontwikkeling (MO)
Plaats van uitgave:
Rotterdam
Documentsoort:
Publicatie
Annotatie:
De Staat van het Rotterdamse Onderwijs 2015 geeft de actuele situatie weer van het onderwijs in Rotterdam. De rapportage geeft ook de eerste resultaten weer van het gemeentelijk programma Leren Loont! die gezien kunnen worden als een nulmeting van dit programma. Gepresenteerd worden cijfers over leerlingen, prestaties, scholen en personeel. Tevens is het jaarverslag Leerplicht opgenomen. Ook gegevens over Children's Zone en Rotterdam Zuid zijn verwerkt.
Analoog/Digitaal:
Digitaal
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Boek
1232 Procesevaluatie Wijkteams Children's Zone
Vervaardigers:
Diana (D.) van Dijk
Auteurs:
Diana van Dijk ; in opdracht van de stuurgroep Wijkteam Children's Zone
Plaats van uitgave:
Rotterdam
Uitgever:
Onderzoek en Business Intelligence (OBI)
Documentsoort:
Publicatie
Annotatie:
Met de Children's Zone wil men een veilig en stimulerend opvoedklimaat bieden aan kinderen in zeven vooroorlogse stadswijken in Rotterdam-Zuid. Hiertoe moeten onderwijs, zorg en welzijn gaan samenwerken in een wijkteam, zodat er een passend en toegankelijk aanbod van (opvoed)steun in ieder wijk ontstaat. Het onderzoek betreft een procesevaluatie en beschrijft onder andere hoe de samenwerking binnen de wijkteams is en in welke mate de verschillende deelnemers tevreden zijn met de wijze waarop het project is gerealiseerd.
Analoog/Digitaal:
Digitaal
Geografische namen:
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Boek
2055 Staat van het Rotterdamse onderwijs 2016 : Rotterdam Onderwijsstad 2016-2017 bouwen aan de toekomst
Documentsoort:
Publicatie
Annotatie:
De Staat van het Rotterdams Onderwijs 2016 geeft de actuele situatie weer van het onderwijs in Rotterdam. De Staat van het Rotterdam Onderwijs 2016 rapporteert over het schooljaar 2015-2016 en daarmee over de eerste resultaten van het programma Leren Loont!.
Analoog/Digitaal:
Digitaal